
Innhold som gir resultater
– fra strategi til synlighet
Engasjer med innhold!
Bygg synlighet og tillit med innhold som engasjerer og skaper konverteringer. Jeg hjelper deg med strategi og produksjon av artikler, sosiale medier og nyhetsbrev – tilpasset din målgruppe.
- Artikler og blogger
Skap verdi med godt skrevet innhold som tiltrekker og holder på lesernes oppmerksomhet - Sosiale medier
Bygg fellesskap og engasjement med målrettede innlegg og kampanjer på plattformer der kundene dine er aktive - Nyhetsbrev
Hold kontakten med abonnentene dine gjennom informative og relevante e-poster som bygger lojalitet og øker konverteringer


Søkemotoroptimalisering (SEO) – gjøre nettsiden synlig for de som leter etter det du tilbyr
- Nøkkelordanalyse
– relevante søkeord, for å treffe de riktige målgruppene - On-Page optimalisering
-optimaliser innhold, bilder og strukturen på nettsiden for bedre rangering i søkemotorene - Linkbygging
-bygg autoritet og troverdighet med kvalitetslenker fra relevante nettsteder som peker til innholdet ditt
“ Digital markedsføring åpner for mange muligheter.
Grip verktøyene, lær noe nytt – og se resultatene vokse.”
Det digitale verkstedet vårt i aksjon
Er du på jakt etter innsikt, tips og verktøy for å lykkes på nett? Her finner du alt vi har snekret sammen for å hjelpe deg med å forstå og mestre digital markedsføring, SEO, og mye mer. Velkommen til Innholdsverkstedets presisjonssnekrede kunnskapsbibliotek – som alltid er i påbyggsfasen, med nye digitale byggeprosjekter i loopen.
-
Så SEO’er vi Julen inn
“Så gjør vi så, når Julen skrives inn” på nettsider, handlevogner og sosiale medier. Nøkkelorder i julen Julen har sine unike søkeord – gaver, oppskrifter, julepynt og reiser – som topper listene i førjulstiden.. Å bruke slike søkefraser strategisk kan øke synligheten på nettet. Folk søker ikke bare etter produkter, men også julegaveinspirasjon. Søkeord som…
-
Hva du bør gjøre for å forbedre synligheten for ditt nettsted
Voice search / tale-søk blir viktigere for rangeringen SEO handler om å tilpasse seg endringer og bruke de smarteste strategiene for å sikre synlighet på nett. Ved å fokusere på noen nøkkelområder kan du optimalisere nettstedet ditt og oppnå bedre resultater. Her er noen smarte grep som kan løfte SEO-strategien din til nye høyder:: 1.…
-
Hva er innholdsmarkedsføring
Innholdsmarkedsføring er en strategisk tilnærming til å skape og distribuere verdifullt, relevant innhold for å tiltrekke og engasjere en spesifikk målgruppe. Målet med innholdsmarkedsføring er å skape en sterkere relasjon til kundene ved å tilby dem innhold som informerer, underholder eller løser problemer, i stedet for å fokusere på direkte salg. Dette kan inkludere alt…
-
Digital strategi – din ledestjerne i en digital verden
I dagens digitale landskap kan det være lett å bli overveldet av mulighetene som finnes – alt fra sosiale medier til nettsider og annonser. Da er det godt å få på plass en god digital strategi å ha som ledestjerne, en veiviser som sikrer at alle digitale tiltak jobber sammen mot felles mål. Uten denne…
-
Universell Utforming (UU) – Hva og Hvorfor
Hva betyr universell utforming (UU) for oss, og hvorfor er det viktig? Er det noen verktøy vi kan bruke for å sikre at vi er innenfor UU-rammene? Universell utforming (UU) handler om å gjøre digitale plattformer tilgjengelige for alle brukere, uavhengig av deres fysiske eller kognitive evner. Å forstå og implementere UU er essensielt både…
-
Er nettsiden din synlig nok?
I en stadig mer digital verden er det ikke nok å bare ha en nettside – den må også være synlig for de riktige menneskene. Her kommer SEO (Søkemotoroptimalisering) inn i bildet. SEO handler om å forbedre synligheten til nettsiden din i søkemotorer som Google, slik at du når ut til flere potensielle kunder. Men…