
Innhold som gir resultater
– fra strategi til synlighet
Engasjer med innhold!
Bygg synlighet og tillit med innhold som engasjerer og skaper konverteringer. Jeg hjelper deg med strategi og produksjon av artikler, sosiale medier og nyhetsbrev – tilpasset din målgruppe.
- Artikler og blogger
Skap verdi med godt skrevet innhold som tiltrekker og holder på lesernes oppmerksomhet - Sosiale medier
Bygg fellesskap og engasjement med målrettede innlegg og kampanjer på plattformer der kundene dine er aktive - Nyhetsbrev
Hold kontakten med abonnentene dine gjennom informative og relevante e-poster som bygger lojalitet og øker konverteringer


Søkemotoroptimalisering (SEO) – gjøre nettsiden synlig for de som leter etter det du tilbyr
- Nøkkelordanalyse
– relevante søkeord, for å treffe de riktige målgruppene - On-Page optimalisering
-optimaliser innhold, bilder og strukturen på nettsiden for bedre rangering i søkemotorene - Linkbygging
-bygg autoritet og troverdighet med kvalitetslenker fra relevante nettsteder som peker til innholdet ditt
“ Digital markedsføring åpner for mange muligheter.
Grip verktøyene, lær noe nytt – og se resultatene vokse.”
Det digitale verkstedet vårt i aksjon
Er du på jakt etter innsikt, tips og verktøy for å lykkes på nett? Her finner du alt vi har snekret sammen for å hjelpe deg med å forstå og mestre digital markedsføring, SEO, og mye mer. Velkommen til Innholdsverkstedets presisjonssnekrede kunnskapsbibliotek – som alltid er i påbyggsfasen, med nye digitale byggeprosjekter i loopen.
-
Hva er Meta Title og Meta Description – og hvordan lage dem?
Meta title og meta description er essensielle for både søkemotoroptimalisering (SEO) og brukeropplevelse. Når noen søker etter noe på Google, er dette det første de ser. En godt formulert title og description kan være forskjellen på om noen klikker på nettstedet ditt – eller scroller videre til konkurrenten. La oss se på hvordan du kan…
-
10 punkts SEO mini-sjekkliste
SEO kan virke overveldende, men det handler om å gjøre de riktige tingene på riktig måte. Heldigvis er det små justeringer som kan gjøre en stor forskjell. Her er en 10-punkts mini-sjekkliste som hjelper deg med å komme i gang! 10-punkts SEO mini-sjekkliste 1. Sjekk at nettsiden er mobilvennlig Bruk Google’s Mobile-Friendly Test for å…
-
Nettsideadministrasjon som driver vekst – hvordan holde din nettside på topp
Nettsiden er ditt ansikt utad og spiller en avgjørende rolle i å bygge tillit og engasjement blant dine besøkende. For å oppnå dette er det viktig med god nettsideadministrasjon som sikrer både teknisk stabilitet og en brukervennlig opplevelse. En «død nettside» som ikke oppdateres regelmessig, kan redusere både trafikk og synlighet i søkemotorer som Google.…
-
SEO KURS: Bygg en solid digital tilstedeværelse med fremtidens strategier
Er du klar til å ta nettsiden din til neste nivå? Vil du lære hvordan SEO – med hjelp av AI og avanserte strategier som AEO (Answer Engine Optimization) – kan gjøre nettsiden din mer synlig og relevant i dagens digitale verden? Da er vårt SEO-kurs perfekt for deg! I dette kurset lærer du hvordan…
-
Alt-tekst: Hva det er, og hvorfor det er viktig
Alt-tekst, forkortelse for alternativ tekst, er en beskrivelse av et bilde på en nettside som vises dersom bildet ikke kan lastes inn, eller leses opp av skjermlesere for synshemmede brukere. Alt-teksten fungerer som en visuell erstatning og forklarer hva bildet viser, slik at de som ikke kan se bildet, kan lese beskrivelsen og forstå bildets…
-
Nettsideanalyse; hva bør måles og hvorfor?
Hvorfor datadrevet tilnærming er viktig I dag er ikke en nettside bare et digitalt visittkort; den er et sentralt element i en virksomhets markedsføring og kundeengasjement. For å sikre at nettsiden fungerer optimalt og møter målene, er det viktig å måle riktig data. Sett nettsideanalyse på timeplanen! Definer målsetningene for nettsiden din Trafikk og kilder…