Om InnholdsVerkstedet

Markedssjef på oppdrag

Trenger du ikke et helt markedsføringsteam? Vi tar rollen som din markedssjef!

Vi bruker hele verktøykassen innen digital markedsføring – fra strategi og innholdsmarkedsføring til SEO, SEM og kampanjer – for å skape innhold som gir resultater.

  • kampanjer
  • artikler
  • optimalisering
  • måling

Hva trenger du?
Vi elsker å tilpasse oss og samarbeider med de beste partnerne for å sikre kvalitet og ekspertise i hvert prosjekt.

Våre verdier

Puslespillbrikker som symboliserer verdier, med hver brikke som representerer en viktig byggestein for Innholdsverkstedets arbeid og filosofi.

Kvalitet i alt vi gjør

Vi leverer resultater, middelmådighet
er ikke et alternativ!

Samarbeid som superkraft

Vi tror på felles innsats for bedre resultater.

Transparens

Du er alltid informert og involvert.

Målrettethet

Strategier som gir målbare resultater.

Kreativitet uten grenser

Nyskapende løsninger som får deg til å skille deg ut.

Bærekraft

Vi tar ansvar for miljø og samfunn.

  • Strategi & Planlegging – 1 200 NOK/time
  • Innhold & SEO – Fra 600 NOK/time
  • Sosiale medier – Fra 600 NOK/oppdrag
  • Analyse & Rapportering – Pakkeløsninger eller timespris


Store eller små prosjekter?

Vi skreddersyr løsninger! Trenger du nettsideoppdatering, nettsidebygging eller noe annet? Ta kontakt!

Digitalsnekker, Monica Heggen

  • Bygger innhold – én side om gangen

Mobil: 48 99 00 30
Email: monica.heggen@innholdsverkstedet.no

Det digitale verkstedet vårt i aksjon

Er du på jakt etter innsikt, tips og verktøy for å lykkes på nett? Her finner du alt vi har snekret sammen for å hjelpe deg med å forstå og mestre digital markedsføring, SEO, og mye mer. Velkommen til Innholdsverkstedets presisjonssnekrede kunnskapsbibliotek – som alltid er i påbyggsfasen, med nye digitale byggeprosjekter i loopen.

  • Vi er flinke til å gjenbruke ting i hverdagen, men hva med å gjenbruke innholdet ditt?

    Vi er flinke til å gjenbruke ting i hverdagen, men hva med å gjenbruke innholdet ditt?

    Vi er flinke til å gjenbruke klær og ting, hvorfor er vi ikke flinkere til å gjenbruke gammelt innhold? Å blåse nytt liv i tidligere innhold er en smart strategi som sparer tid, oppdaterer budskapet ditt, styrker SEO-arbeidet og gir eksisterende materiale en ny sjanse til å skinne. I stedet for stadig å lage nytt…

    Les mer

  • Vil du bli mer synlig på nett uten å bruke en krone? Her er hvordan små og mellomstore bedrifter kan gjøre det i 2025!

    Vil du bli mer synlig på nett uten å bruke en krone? Her er hvordan små og mellomstore bedrifter kan gjøre det i 2025!

    Vil du bli mer synlig på nett uten å tømme lommeboken? Det er fullt mulig! I dagens digitale verden trenger du bare litt tid, en smart strategi og riktige nøkkelord for å nå ut – helt gratis. Her får du noen enkle, konkrete tips til hvordan du kan bli mer synlig på nett med bedriften…

    Les mer

  • Det finnes en strategi for «alt»  – skap en helhetlig strategi for din bedrift

    Det finnes en strategi for «alt» – skap en helhetlig strategi for din bedrift

    Føler du at markedsføringen din trekker i alle retninger? Med en helhetlig digital strategi kan du samle kreftene og oppnå målbare resultater! Hva er nå egentlig en digital markedsføringsstrategi? En digital markedsføringsstrategi er ganske enkelt en plan som definerer hvordan en bedrift bruker digitale kanaler og verktøy for å nå sine mål. Strategien, eller føringene,…

    Les mer

  • AI og SEO – En sammenheng?

    AI og SEO – En sammenheng?

    Ja, AI og SEO er to faktorer som stadig mer påvirker hvordan innhold blir oppdaget på nett. Mange SEO-prinsipper er også relevante når vi snakker om hvordan AI-verktøy finner, vurderer og genererer informasjon. I denne artikkelen viser vi deg 8 viktige SEO-prinsipper som kan hjelpe deg å bli synlig både i søkemotorer og i AI-systemer.…

    Les mer

  • 4 mål for digital markedsføring i 2025 – hva SMB-markedet bør fokusere på

    4 mål for digital markedsføring i 2025 – hva SMB-markedet bør fokusere på

    2025 står foran oss, og med det følger nye muligheter og utfordringer i digital markedsføring. For små og mellomstore bedrifter (SMB-er) er det viktig å navigere gjennom et stadig mer komplekst landskap preget av teknologisk utvikling, kunstig intelligens (AI), endrede forbrukerforventninger og økt fokus på bærekraft. Hva bør SMB-er fokusere på i 2025? Her er…

    Les mer

  • Hva er hot innen SEO høsten 2024? Nordmenns digitale søkevaner er avslørt!

    Hva er hot innen SEO høsten 2024? Nordmenns digitale søkevaner er avslørt!

    SEO (søkemotoroptimalisering) fortsetter å fascinere både småbedriftseiere og markedsføringsnerder. SEO er noe du ikke kan overse hvis du ønsker høy rangering på Google. Vi tar en titt på hva nordmenn Googler når de prøver å knekke SEO-koden i år: 1. Hvordan komme på førstesiden av Google (fort)! Mange håper på en magisk løsning, kanskje en…

    Les mer