
Budskapet som treffer, ord for ord
I en verden full av støy er godt innhold nøkkelen til å skille seg ut.
Hvis budskapet ditt ikke fanger oppmerksomheten, kan det lett drukne i mengden.
Vi skaper vi innhold som engasjerer, konverterer og bygger merkevaren din.
La oss hjelpe deg å stå frem!
Innholdet er grunnmuren i
din digitale tilstedeværelse– Innholdsverkstedet
Noen smarte byggeelementer for innhold

Innholdsstrategi
Fra å meisle ut sterke budskap til å treffe riktig målgruppe, vi hjelper deg å lage en strategi som engasjerer og konverterer.
Analyse og forbedring
Gjennom analyse og tilbakemeldinger finner vi ut hva som fungerer, og hvordan innholdet ditt kan bli enda bedre.
Innholdsoptimalisering
Vi sørger for at innholdet ditt er strukturert og tilpasset både lesere og søkemotorer – fra overskrifter til metabeskrivelser.
Innhold som en tjeneste
Trenger du hjelp til å meisle ut budskapet? Vi tilbyr skreddersydde løsninger for alt fra artikler til kampanjeinnhold.
Digitalsnekker, Monica Heggen
- Bygger innhold – én side om gangen

Mobil: 48 99 00 30
Email: monica.heggen@innholdsverkstedet.no
Sammensnekret innhold som leverer
Ta en titt på våre innlegg om innhold. Her finner du tips, strategier og verktøy for å skape engasjerende og målrettet innhold som både konverterer og bygger merkevaren din. Fra å meisle ut sterke budskap til å strukturere og optimalisere innholdet ditt – vi gir deg alt du trenger for å fange oppmerksomheten til både lesere og søkemotorer.
-
Ordliste , uttrykk og begreper innen digital markedsføring
Velkommen til vår ordliste med viktige begreper og uttrykk innen digital markedsføring. Her finner du forklaringer på de viktigste termene, fra SEO til annonsering. Er det noe du savner, eller er det noe du ikke er fornøyd med? Vi hører gjerne fra deg! Kontaktinformasjon finner du nederst på siden. Norsk Engelsk Beskrivelse/ forklaring A/B-testing A/B…
-
Hvordan lage en LinkedIn-side for bedrifter
Visste du at LinkedIn har over 900 millioner brukere? Det er en perfekt plattform for å bygge profesjonelle nettverk og tiltrekke seg oppmerksomhet, spesielt for B2B-bedrifter! Er du klar til å komme i gang med din bedriftsprofil på LinkedIn? Lag en LinkedIn-side for din bedrift, her er en steg-for-steg guide du kan bruke i artikkelen…